Задача A

Обмеження часу: 1 с
Обмеження пам'яті: 64 Мбт

   Біло-руде кошеня Васька жило у комп’ютерному класі. Коли в класі проводилися заняття, він все уважно слухав, йому було цікаво. Але, коли всі розходилися додому, Васька починав нудьгувати. Тому він рахував удари годинника, який висів у кабінеті. Годинник відбивав кожної години стільки ударів, скільки годин було на циферблаті – від 1 до 12, та ще по одному разу кожної півгодини, коли хвилинна стрілка вказувала на цифру 6. Але деколи він збивався, він був ще маленький і не дуже добре рахував. Допоможіть кошеняті порахувати кількість ударів за заданий проміжок часу.
Вхідні дані:
   Із стандартного вхідного потоку вводяться два відрізки часу у годинах і хвилинах, записаних через пропуск – початковий і кінцевий. Відрізки часу належать одній добі.
Вихідні дані:
   У стандартний вихідний потік вивести одне ціле число – кількість ударів годинника за заданий проміжок часу, включаючи початковий та кінцевий відрізки.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
12 50 16 30
14


Задача В

Обмеження часу: 1 с
Обмеження пам'яті: 64 Мбт

Ім'я вхідного файлу: z2.dat
Ім'я вихідного файлу: z2.sol

   Якось, гуляючи по столах у комп’ютерному класі, кошеня Васька побачив забутий кимось зошит з інформатики. Він був відкритий на цікавій задачці з програмування: задано послідовність натуральних чисел, які є довжинами відрізків. Потрібно вибрати три відрізки, що утворюють трикутник з максимальною площею.
   Васька дуже захотів розв’язати цю задачку, навіть пробував малювати різні трикутники. Але в нього нічого не вийшло - він ще не так добре знав програмування. Допоможіть йому розв’язати цю задачку.
Вхідні дані:
   У першому рядку вхідного файлу z2.dat записано число N – кількість елементів послідовності  (N<=30000). У наступному рядку записано через пропуск послідовність натуральних чисел – довжини відрізків (кожне не більше 1000).
Вихідні дані:
   У вихідний файл z2.sol вивести площу найбільшого трикутника з трьома знаками у дробовій частині та три довжини відрізків, з яких цей трикутник утворився, записаних через пропуск, або число 0, якщо утворити трикутник неможливо.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
4
3 5 3 4
6.000 5 4 3

4
1 2 3 5
0




Задача C

Обмеження часу: 1 с
Обмеження пам'яті: 64 Мбт
Ім'я вхідного файлу: z3.dat
Ім'я вихідного файлу: z3.sol

   Програмісти Іван та Петро сконструювали двох роботів. Іван назвав свого робота CPU, а Петро – DIGIT. Вони вирішили зробити гру з участю роботів. Мета гри – робот DIGIT має наздогнати CPU, перш ніж CPU дістанеться виходу. Гра відбувається на полі, поле являє собою прямокутну таблицю NxM. Деякі клітинки поля непрохідні.
   Правила гри такі:
   1. Роботи ходять по черзі
   2. Перший хід робить CPU
   3. CPU ходить строго за заданим Іваном маршрутом
   4. CPU робить один хід, а DIGIT – 2 ходи
   5. Як тільки CPU дістається виходу, гра закінчується і CPU виграє, але якщо у клітинці з виходом в цей час находиться DIGIT, то CPU програє.
   6. Як тільки DIGIT наздожене CPU, гра закінчується і DIGIT виграє.
   7. Ходи робляться паралельно до осей координат на довжину однієї клітинки.
   8. DIGIT завжди намагається своїм ходом зменшити відстань від CPU. Якщо можливих ходів два, DIGIT робить хід по осі ОY. Якщо такий хід один то DIGIT робить цей хід. Якщо ж варіантів немає, DIGIT залишається на місці. Аналогічно DIGIT робить другий хід.
   9. DIGIT ніколи не робить хід, який збільшить відстань від CPU.
Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу z3.dat містить 3 числа N,M(1<=N,M,<=15) – довжина та ширина поля; K(1<=K<=60) – кількість ходів CPU. У наступних N- рядках міститься по M чисел – опис поля, де 0 означає непрохідну ділянку, 1 – вільне місце та 2 – позицію CPU та 3 – позицію DIGIT. Наступні K рядків описують послідовність ходів CPU у вигляді координат X то Y, які розділені пропуском. Виходом вважати останню пару (X Y) маршруту CPU. Гарантується, що маршрут коректний.

Вихідні дані:
   У перший рядок вихідного файлу z3.sol  виведіть ім’я робота-переможця. У другий рядок виведіть координати DIGIT після закінчення гри, розділені пробілом.


Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
5 6 7
1 1 1 2 1 1
1 0 1 1 0 1
1 1 1 1 0 1
1 0 0 1 1 1
3 1 1 1 1 1
5 5
6 5
6 4
6 3
6 2
6 1
5 1
CPU
4 1













   Ілюстрація ходів роботів. Зеленим кольором позначені ходи робота CPU.