Вівторок, 17.10.2017, 02:54
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Умови
Задача A - Степан і трійкова система

Обмеження часу: 500 мс
Обмеження пам'яті: 64 Мбт
Ім'я вхідного файлу: a.in
Ім'я вихідного файлу: a.out

   На уроці математики Степан вивчав системи числення, і на диво, він зрозумів новий матеріал. Особливо йому сподобалась трійкова система числення. Під час перерви між уроками він виписав усі числа від А до В у трійковій системі числення без ведучих нулів. Кожне число він записав на окремому листочку. Потім почав переставляти листочки так, щоб записані числа йшли у лексикографічному порядку. Пролунав дзвоник на урок, усі листочки Степан поспіхом зібрав, так і не завершивши свою роботу. Тепер Степана цікавить, яке число буде на першому місці, якщо отримані рядки розташувати у лексикографічному порядку. Числа А і В задаються в десятковій системі числення, відповідь також потрібно вивести у десятковій системі числення.
Наприклад, нехай А=2 і В=12. Тоді:

Числа в десятковій системіЧисла у трійковій системіТрійкові числа лексографічному порядку
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
2
10
11
12
20
21
22
100
101
102
110
10
100
101
102
11
110
12
2
20
21
22

   Таким чином, в цьому прикладі відповіддю буде число 3 (у трійковій системі числення записане як 10).
Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу містить два натуральних числа А і В (1≤A≤B≤1015).
Вихідні дані:
   Формат вихідних даних. Виведіть одне число – відповідь на задачу.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
2 12
3

Задача B - Чаювання дівчат

Обмеження часу: 1 с
Обмеження пам'яті: 64 Мбт
Ім'я вхідного файлу: b.in
Ім'я вихідного файлу: b.out

   Перед святами Степан з братом Мишком вирішили влаштувати однокласницям чаювання і заразили своєю ідеєю ще K–2 своїх друзів. Вони зібрались разом і вибрали в одному досить відомому супермаркеті P тістечок. Настала черга розраховуватися за них. В магазині є N працюючих кас, занумерованих числами від 1 до N. Про i-у касу відомо, що касиру потрібно Ai одиниць часу на опрацювання одного товару і Bi одиниць часу для того, щоб розрахуватись із покупцем. Обійшовши усі каси, школярі порахували, що на обслуговування покупців, які вже стоять в i-ю касу, піде Ti одиниць часу. Тепер Степан і Мишко задались питанням, в які каси потрібно встати їм і їх друзям (в кожну із вибраних кас повинен стояти хоча б один із них, і кожен із них може стояти не більш, чим в одну касу, тому сумарно вони можуть стоять не більше чим в K кас) і скільки тістечок кожен має взяти, щоб останній із них вийшов із магазину як можна раніше. Дехто із хлопців можуть в касу не стояти, а, віддавши усі тістечка іншим, вийти через спеціальний вихід для тих, хто нічого не купив. Напишіть програму, яка визначає цей мінімальний час.
Вхідні дані:
   У першому рядку записано одне число N - кількість кас в супермаркеті (1≤N≤100000). В наступних N рядках записано по три числа Ai, Bi, Ti (0≤Ai, Bi, Ti≤100000). В останньому рядку записані два числа – K і P – число школярів і покупок у них відповідно (0≤P≤100000, 2≤K≤100000). Усі числа у вхідному файлі цілі.
Вихідні дані:
   Виведіть мінімальний час виходу останнього школяра із магазина.
Коментар прикладу 1:
   Саме вигідніше всього стати в обидві каси і купити там по одному тістечку.
Коментар прикладу 2:
   Вигідніше всього одному із школярів стати з усіма тістечками в першу касу, а іншим вийти без покупок.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
2
100 10 40
10 100 50
2 2
160



3
1 2 0
5 2 1
2 10 1
3 5
7





Задача C - Трикутники

Обмеження часу: 2 с
Обмеження пам'яті: 64 Мбт
Ім'я вхідного файлу: c.in
Ім'я вихідного файлу: c.out

   Геометрія – один з нелюбимих предметів Степана. Та ще і вчителька математики Л.І. незлюбила Степана (по крайній мірі він так думає) і завдання для нього підбирає не аби які, а підвищеної складності. От і сьогодні Степан сидить над задачею і нічого у нього не виходить. Думав написати програму розв’язку, та щось також не пішло. Тому просить у вас допомоги. Дано K точок з додатними цілими координатами. Також задано М трикутників, кожний з яких має початок координат, як одну з вершин та інші дві вершини з невід’ємними цілими координатами. Вам потрібно для кожного трикутника визначити, чи має він хоча б одну з даних K точок всередині. Гарантується, що жодна з заданих K точок не лежить на стороні жодного з заданих трикутників.
Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу містить числа K та M. Наступні K рядків будуть містити по 2 цілих додатних числа x та y розділених одним пробілом, що задають координати кожної точки. Наступні M рядків містять 4 невід’ємних цілих числа розділених одним пробілом, x1, y1, x2, y2, що задають 2 вершини кожного трикутника, окрім вершини, що є початком координат.
Вихідні дані:
   Вихідний файл повинен містити рівно M рядків. k-ий рядок повинен містити символ Y, якщо k-ий трикутник (в порядку, заданому у вхідному файлі), містить хоча б одну з K точок всередині, та N в іншому випадку.
Обмеження:
   1≤K, M≤100000
   1≤ кожна координата K точок ≤109
   0≤ кожна координата вершин трикутників ≤109
   Трикутники не вироджені (їхні площі відмінні від нуля).
   В 50% тестів, всі трикутники мають вершини з координатам x1=0 та y2=0. Тобто, одна з сторін трикутника лежить на вісі абсцис, а інша на вісі ординат.

Пояснення прикладу 1:

Пояснення прикладу 2:

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
4 3
1 2
1 3
5 1
5 3
1 4 3 3
2 2 4 1
4 4 6 3
Y
N
Y





4 2
1 2
1 3
5 1
4 3
0 2 1 0
0 3 5 0
N
Y






Copyright MyCorp © 2017
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Обдаровані діти

Хмельницькі олімпіади

НМЦ ІКТ і ДН

Портал ХОІППО

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz